Alla inlägg under mars 2011

Av Belinda Larsson - 10 mars 2011 11:14

Usch vad man var trött imorse, snozzade (eller hur de stavas) mobilen några gånger som jag brukade men sedan sista gången den ringde hörde jag den inte och inte barnen iheller, vadå sov gott :))

Vaknade lite innan halv åtta *panik* upp och mysa lite snabbt, klä sig, äta frukost, gå till bussen för att komma till dagis..

Det bästa var väl när man rullade upp och såg detta SKIT väder hmm härligt värre ju..

Men men kom iväg till dagis iaf och inom affären, Mios snälla farmor hämtar iaf honom idag så slipper man gå ut engång till idag:P


Känner nu också att magen börjar bli tung och ryggen värker, speciellt på kvällen och den lill* busen i magen prickar alltid in revbenen:))

Tänk bara sex veckor kvar till bf sedan har man en liten till här hemma, kommer ju bli tufft men endå så underbart, är ju allt en härlig tid att få bebis på..


Fick föresten lite skäll av Mio när vi var på väg till bussen då vi fick gå lite snabbt haha han sa

- Mamma du får lägga av att sova så, du får vakna så vi slipper gå så snabbt kan du förstå det, tack! Haha härliga kille


Och Milton bara pratar på här hemma och älskar allt som har med hundar att göra, ser han en hund sätter han igång direkt

-Vovve, vovve -vovv vovv, mmm säger han och pekar haha :))


  


  


  



Av Belinda Larsson - 1 mars 2011 15:56

Nä har ju inte precis det då det varit något här HELA tiden känns det som..

Först barnen och deras krupp vattenkoppor, astma, feber, öroninflamationer mm..

Sen när allt var lugnt ja då ligger JAG med feber som typ aldrig får det och med en hosta som verkligen tog knäcken på mig tillslut så jag fick besöka lasarettet, jaha då var det lunginflammation *jippi*

Är glad över att Johan varit hemma från lördag tills idag då han börjat jobba igen annars hade jag verkligen inte fixat dessa dagarna..

Igår var vi även hos bm, då mistännkte hon att bebisen låg med huvudet där uppe och mitt sf mått låg under men eftersom jag ska på extra ul i morgon tyckte hon att vi inte behövde göra något åt det nu utan kolla allt det imorgon..

Imorgon får vi se om  min moderkaka har åkt upp något vilket vi hoppas på och att bebisen växer på..


Nu ska jag snart börja förbereda lite för middagen här hemma, och hoppas på att man snart är återställd igen..

Lite bilder kanske, orkade faktiskt fota lite idag hehe..


  


     

      


Ovido - Quiz & Flashcards