Direktlänk till inlägg 15 juni 2014

Härligt

Av Belinda Larsson - 15 juni 2014 09:18

Hade en helt underbar dag igår med min älskade familj.
Vi överraska barnen med en utflykt till Helsingör och ett besök på kronborg slott.
Det var verkligen en underbar upplevelse att få gå in i slottet och kolla på alla dessa rum och korridorer, se alla gamla saker som fanns och hur dom bodde.

Bästa var nog källaren där det var alldeles svart och killarna fick köpt varsin ficklampa och lysa vägen, var både spännande och lite läskigt.
var personer som var utklädda i kläder från för och riktiga kanoner:)

Vi avslutade med varsin god glass innan vi tog båten hem.

Tänker ofta på vad vi gör och ger våra barn, att dom ska få må bra är det viktigaste speciellt när dom har så mycket annat att kämpa med och deras begränsningar som faktiskt påverkar vår vardag att leva.
Då vi kanske inte kan göra allting vi faktiskt vill.
Men jag vet att varje kväll somnar dom tryggt och vet att är det något så finns vi i rummet intill alltid, har dom slagit upp sitt knä är vi där och blåser och plåstra om och har dom en mardröm och är ledsen får dom en trygg famn att krypa upp till.

För mig är det världens bästa uppgift i livet att få lära mina barn rätt och fel, ge dom tröst och bara finnas och göra det bästa av saken.
Visst man kan ibland göra fel men man lär sig på vägen och tar lärdom av det, och visst det är inte alltid enkelt att vara en förälder men jag skulle aldrig i världen bytta ut det liv jag lever:)

Johan fotade med digital kameran igår så har inte så mycket bilder från igår men någon liten blir det:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Larsson - 3 september 2014 22:39

Är väl inte sådär aktiv här på bloggen märker jag. Men dagarna går väldigt snabbt och jag passar mest på att mysa med familjen och ladda batterierna när prinsarna är på skolan och förskolan:) Har även fått städat idag och svärmor kom förbi med supe...

Av Belinda Larsson - 25 augusti 2014 10:23

Haft en lugn helg och mest myst och tagit det lugnt. Fredagen hade vi myskväll med massa gottit och kollade film och bara var:) Mamma kom förbi en runda på lördagen och sedan kom även Svärmor, Sara och Tristan och hälsade på. Alla hade med sig...

Av Belinda Larsson - 20 augusti 2014 11:55


Igår var det ju dags för den efterlängtade fotbolls träning för Mio och Milton, dom var så lyckliga och sprang nästan hela vägen ditt. Det gick verkligen över förväntan, och som var med på allt. Själva uppvärmning var väl lite jobbig för dom att hä...

Av Belinda Larsson - 17 augusti 2014 13:33

Nu har det varit dåligt med uppdatering på bloggen men får se om man kommer igång igen. Har ju varit sommarlov med massa härliga varma dagar så blivit enkel bad och massa lek utomhus:) Killarna har fått massa nya kompisar som dom varit ute och ...

Av Belinda Larsson - 5 juli 2014 20:57

Dags för en liten uppdatering idag tycker jag, var allt för länge sedan nu:) Har haft härliga dagar nere på festivalen, först i onsdags med massa karusellåk och vann flera små fotbollar till prinsarna:) I fredags var vi där igen och då blev det...

Ovido - Quiz & Flashcards