Alla inlägg den 17 december 2013

Av Belinda Larsson - 17 december 2013 19:52

Idag var det tillbaka på förskolan för alla tre prinsarna som var så glada när jag lämnade dom och började leka direkt:)

Härligt när man faktiskt både känner och ser att barnen är så glada för sin förskola och känner sig trygga där, det är så viktigt både för dom och oss som föräldrar att känna.


Jag begav mig till min praktik och bussarna var lite sena så blev stressigt med frukosten men jag han.

Barnens doktor skulle ringa angående Mios halsprov som skickats på odling och om Miltons blodprov som tog igår vid middagstid men ringde redan på morgonen.

Mios halsprov var iaf bra så det var bara en väldigt kraftig halsvirus som nog fortfarande sitter kvar lite då det fortfarande känns lite konstigt ibland säger han men är iaf piggare och ingen feber.


Miltons prov var han väl inte helt nöjd med, det handlade om kortisolen som kroppen själv producerar som är lite för låg så imoron läggs vi in på barnavdelningen på lasarettet så prover kan tas på honom var fjärde timme för att se hur det ser ut.

Blir att vi ska få komma hem någon gång under torsdagen.


Hämtade barnen på förskolan som haft en bra dag och var så nöjda och sedan åkte vi hem och åt lite frukt innan vi berättade för Milton om morgondagen som först inte lät så lockande men när jag berättade att vi kunde mysa med massa godis kolla, ta med datan och spela spel och kolla film och han fick ta med sin mobil där han har kort på sin "tjej" på förskolan gick det bättre:)


Nu ligger dom i säng och somnar väl snart.


Trevlig kväll!!!...  

Ovido - Quiz & Flashcards