Alla inlägg den 4 april 2014

Av Belinda Larsson - 4 april 2014 22:19

Vad har hänt i veckan då, bloggar ju inte lika ofta som innan:)

Killarna har varit på förskolan under veckan och jag på praktiken, tisdag och onsdag gick dom bara till middag då jag praktiserade kväll så jag fick lite tid med dom på eftermiddagen.

Tisdag förmiddagen spenderade jag med en god vän och god fika och kaffe och en busig förkyld kille som ändå var så glad och bjöd på härliga kramar, men timmarna gick för snabbt bara:)

onsdagen hade jag och Johan några timmar för oss själva då han slutade halv tio så vi åt god frukost och bara myste, verkligen välbehövligt kan jag säga att bara få vara vi två, det kan man leva länge på:)

Igår fick jag världens huvudvärk när jag kom hem och fick ligga i soffan ett bra tag innan det gav med sig sedan blev det badet för killarna och sedan massa mys.
Var verkligen skönt att bara få vara med man och barn på kvällen efter två kvälls pass:)

Idag hade vi lite fredagsmys med chips och ostbågar och kollade film tillsammans och bara myste:)
Baarnen har varit på toppen humör mina fina älskade prinsar?

Försov oss dock lite imorse men måste säga att dessa tre killar är otroliga och så samarbetsvilliga på morgonen så allt gick kanon och en kvart senare var vi redo att gå utan minsta gnäll:)

Nu blir det lite tv och mys med mannen innan sängen.

Trevlig kväll!!!...

Här kommer lite blandade bilder :)

Ovido - Quiz & Flashcards