Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Belinda Larsson - 22 maj 2014 20:03

Ja vet inte var riktigt man ska börja då det var ett tag sedan man skrev och en heldag har hänt.

Var väl då när Mio var dålig jag skrev sist, han fick jag besöka vi igen som skickade oss vidare till barnvakten påpågrund av hans väldigt höga sänka och feber så nya prover togs.
Men nu är han jag frisk:)

Vi var på koutsläpp på fredriksdal i måndags och det var en rolig upplevelse att se alla glada kossor hoppa ut av glädje, efter gick vi in i dom gamla husen och kollade lite innan vi begav oss hem:)

Resten av veckan har alla killarna varit på förskolan.

I tisdags var Mio på utflykt på öresundsakvariet med förskolan och i onsdags var det Miltons tur för utflykt till fredriksdal med förskolan.
Båda hade matsäck med sig och var så nöjda med dagen:)

Själv har jag fått målat här hemma, Milton och Milians rum är numera vitt med en blå fondvägg, ser mycket fräschare och ljusare ut nu:)

Idag har jag även målat deras bord och stolar som var blått till vitt och ser ut som nytt:)

Var på barnes avslutnings fest på förskolan idag där dom uppträde så fint, mina fina prinsar kan inget annat än vara stolt över dom:)

Nu håller vi kväll här hemma:)

Ovido - Quiz & Flashcards