Alla inlägg den 14 april 2010

Av Belinda Larsson - 14 april 2010 15:32

Jaha då var läkarbesöket avklarat, ska fortsätta med Miltons medicinering och prova ta väck en dos på fredag och se om det funkar och blir det inte bättre tills på måndag får man ringa igen, fick även antibiotika utskriven till hans näsa (pneumkocker) men så fort jag gått därifrån så har det inte varit något mer med hans näsa har inte behövt rensa den inatt heller så ska avaktta tills imorgon med att börja för att se om det kanske försvunnit av sig själv vilket jag faktiskt tror at det håller på att göra.

Är det lika bra imorgon blir det till att ringa hans läkare, då blir säkert han glad med över att inte behöva ge honom det:P

Nu ska vi snart börja på maten här hemma efter en massa bus ute i solen, tänkte wooka lite kött, grönsaker och nuddlar *mumms*

När Johan kommer från jobb så är han ledig i nästan 3veckor framåt så himla mysigt ska det bli.

Har redan lite planer, blir Mios kalas på söndag och helgen efter åker vi till köpenhamn med Mios älskade Felicia med familj som vi också ser väldigt mycket fram i mot, alltid så trevligt i ert sällskap ju :)

 

Nä usch vad trött jag blev nu, hade kunnat gå och lägga mig och somna känns det som, får väl bli tidig kväll istället hehe :P

Av Belinda Larsson - 14 april 2010 07:56

Ja nu är det inte många dagar tills älskade mio blir 3-år, puuh vad tiden går snabbt.

Kan inte förstå 3 år som bara har sprungit iväg, men det har allt varit 3 underbara år och lärorika.

Mina barn är nog det bästa som hänt mig och att jag träffat min underbara sambo som även är pappa till killarna som fyller min vardag med så mycket kärlek.

Ska ju inte ljuga det har inte bara varit en dans på roser, sjukdomar, trotsperioder och skrik kanske inte varit och är så skoj men man tar sig igenom det som allt annat  

mä nu tänkte jag försöka dammsuga av här innan läkarbesöket för Milton, håller tummarna att det går bra :)

        


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards