Alla inlägg den 17 april 2010

Av Belinda Larsson - 17 april 2010 16:16

Nu har vi varit på Ö&B och handlat det sista pyntet till Mios kalas, har änen fått färdigt tårtorna är bara grädden, frukten ocg godiset som ska på och det tar jag imorgon.

Milton är nybadad och snart är det Mios tur, ska ta siderna på hans hår med hade jag tänkt sen när barnen sover ikväll blir det att sätta ihop hans cykel och slå in resten av hans paketer, just det ska ju göra middag till idag med hehe.

Men idag blir det bara makaroner och fiskpinnar som Mio bara älskar :)

Jaha då kanske man inte har tid och sitta här mer då nu har ju Milton somnat så nu kan man fortsätta :P


                                             


Sista morgonen som 2-åring                  En glad Milton                                                                                                                 

Mio hjälper till med bakningen                     Mio och Pappa mummsar på

Av Belinda Larsson - 17 april 2010 07:44

Japp detta är sista morgonen som man har en 2.åring här hemma för imorgon är det Mios stora 3-årsdag, tänk för 3år sedan satt jag hemma med värkar och hade så ont.

Känns inte som det var så länge sedan men det är det visst, vår lille kille blir helt plötsligt såå stor.

Är så stolt över att få ha Mio till min son och Milton med såklart, känner mig som världens stoltaste och älskar verkligen mina fina barn så mycket.

Idag blir det att handla det sista till Mios kalas sedan fixa med tårterna ikväll så man ine behöver stå med för mycket imorgon:P

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards