Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Belinda Larsson - 4 februari 2011 10:24

Igår var de bm besök allt var bra med lill* bebisen och hjärtljuden låg på 150 och mitt sf mått på 27..

Min bm ringde även för att kolla så jag snart får en kallelse till mitt ul för att kolla min moderkaka, skulle bli runt v 31-32..

Denna graviditet har verkligen gått undan är redan inne i v 28 och endast 80 dagar kvar till bf :)


Barnen här hemma är fortfarande inte helt ok, igår natt var det Mios natt med krupp men medans han sov gott i sin säng HELA natten på länge var det Miltons tur, usch man blir verkligen trött när det blir sånna avbrott på sömnen.

Tycker det har varit varanan natt för dom små nu, inte skoj man vill ju det ska vända och dom ska få må bra..

Är så trött på detta medicinerande med, den enna sprayen ska dom ha 3 gånger om dagen och den andra vid behov (där med ca var 3-4 timme)


Iaf idag ska Johan och min morfar iväg till Ikea och inhandla vårt nya matrumsbord som vi kollat på ett tag, ska bli så mysigt med ett bord ute i vardagsrummet med där man kan äta god frukost på helgen och kanske någon mys middag på kvällen och duka vid besök :)

Det bästa med det bordet är att det är så litet om man inte fäller ut det så tar inte stor plats heller:)

Under tiden dom är och handlar kommer min mormor hit och håller mig sällskap och busar med barnen som hon längtar efter :))


Nä kanske dags att rymma upp lite här och sedan hämta tvätten :)

Trevlig helg alla :)

Ovido - Quiz & Flashcards