Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Belinda Larsson - 20 juni 2013 19:46

Då har även denna dagen gått och våra prinsar ligger till sängs och somnar väl snart så vi bara kan mysa ner oss i soffan och kolla en film :)


Idag kom Nina och hennes barn på frulle hos oss, super mysigt men oj vad många barn vi har tillsammans haha.

Nu vet vi iaf hur det är att jobba på dagis och beundrar dom som verkligen orkar detta VARJE dag:)

Efter frukost blev det massa lek inne först och min mormor och morfar kom förbi en runda för att hämta deras grejor dom beställt tills imorgon.

När dom åkt gick vi ut till lekplatsen alla då barnen ville ut och leka, men usch riktigt varmt och klibbigt har det varit idag.

Innan dom skulle hem gick vi hem för en kopp kaffe, när dom gått hem fyllde jag poolen på balkongen till barnen och satt mig och solade lite med ett stort glas isvatten, brukar aldrig bli sugen på vatten men idag var det riktigt gott:)


Efter middag kände jag att jag behövde en paus så blev att åka ut på väla en runda och efter bara ca två timmar borta var det väldigt mysigt att komma hem till familjen igen, var med andra ord en välbehövlig paus från "mamma, mamma, mamma" :)


Trevlig kväll!!!...


 



Ovido - Quiz & Flashcards