Alla inlägg den 27 juni 2013

Av Belinda Larsson - 27 juni 2013 19:51

Jag är så trött i mitt huvud, så besviken, arg och ledsen.
Känner mig blåst, oviktig och känns som man får allt annat än respekt.
Jag har hjälpt, funnits, peppat och stöttat, hoppats och trott, jag har gjort så mycket och gett så mycket och verkligen trott, eller så har jag bara inbillat mig något bra, jag vill inte behöva ha ont o magen och behöva ligga vaken på natten pågrund av oro, jag orkar inte och är så trött...


Idag fick jag iaf pratat med Miltons astma sköterska som var bestämt att vi skulle och hon pratade med Miltons läkare som skulle ringa upp under dagen.
Tog inte ens en timme så ringde han och vi pratade ett bra tag om hur allt varit och är, blev att Milton nu fått byta ut sin underhållsspray seretide tilö seretide forte som är dubbelt så stark och satt in kortison nässpray, först ville han vi skulle komma in på barnakuten så han bara fick titta och lyssna på honom, men eftersom han ändå mår ok nu behövdes det ej.
Kändes dock jobbigt när vi hämtar ut hans nya spray och det mu istället står "mot svår astma" blir lite mer svart på vitt och det känns i hjärtat.
Nu har jag även fått sätta in spray till Milian med, inte ofta men inte kul ändå då även Mio behöver då och då...

Aja vi tog iaf en cykeltur bort till mac Donalds innan då jag verkligen inte orkade fixa någon middag och efter det vidare mot lasarettet för att hämta ut medicinerna och sedan hem:)
På mac Donalds kom det hur många poliser som helst som också skulle äta, ljuger inte om jag sägee att det iaf var 20st, barnen var ju helt upp i varv och hade knappt tid att äta;)

Trevlig kväll!!!...

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards