Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Ett rent hem...

Av Belinda Larsson - 24 juni 2013 20:01

Natten har varit bättre och vi har fått sova nästan hela.
Så idag har man iaf orkat ta tag i städningen, dammat, dammsugat och tvättat golv, även hunnit med att tvätta två maskiner och bäddat rent i sängarna:)

Mot eftermiddagen cyklade vi bort till glasskiosken och köpte varsin glass sedan sprang barnen runt och lekte lite på gräsmattan innan vi cyklade hem igen:)

Blev att kolla lite alfons Åberg filmer, barnen älskar böckerna och likaså filmerna.

Milton har mått bättre idag men är fortfarande väldigt slemmig och trång i halsen så får inhalera tätt, blir alltid värre framemot kvällen.
Har iaf fått pratat med hans astma sköterska, var ett väldig långt samtal men bra, hon kollade även efter tider till hana doktor men han var där inte denna veckan oxh nästa vecka endasttvå dagar där ingen tid alls finns, men är i tjänst på barnakuten hela torsdagen så vi pratade om att vi kanske skulle ditt med honom då just för att vi verkligen behöver träffa honom, men känns lite sådär när Milton iaf är "ok" dock är vi alla trötta på dessa tätta runder med honon nu och även om han är en glad kille märker vi att det tar på honom med...

Som sagt ibland handlar min blogg mest om sjuka barn, men när dom är dåliga behöver jag få ur mig det, jag älskar att skriva av mig, det får mig att må bra...
Men när är dom friska skriver jag även om det med.
Som sagt jag skriver om hur min dag varit och om det nu inte skulle passa visa kan man bara strunta i att läsa...


Trevlig kväll!!!...

 
 
Sara

Sara

24 juni 2013 23:21

Ens blogg är ju lite som ens dagbok och man skriver vad man vill:) du är en underbar och stark mamma glöm inte det

http://Sarabirgander.blogg.se

Belinda Larsson

25 juni 2013 19:17

Jo ens blogg blir ju som det:) tack fså mycket???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Belinda Larsson - 3 september 2014 22:39

Är väl inte sådär aktiv här på bloggen märker jag. Men dagarna går väldigt snabbt och jag passar mest på att mysa med familjen och ladda batterierna när prinsarna är på skolan och förskolan:) Har även fått städat idag och svärmor kom förbi med supe...

Av Belinda Larsson - 25 augusti 2014 10:23

Haft en lugn helg och mest myst och tagit det lugnt. Fredagen hade vi myskväll med massa gottit och kollade film och bara var:) Mamma kom förbi en runda på lördagen och sedan kom även Svärmor, Sara och Tristan och hälsade på. Alla hade med sig...

Av Belinda Larsson - 20 augusti 2014 11:55


Igår var det ju dags för den efterlängtade fotbolls träning för Mio och Milton, dom var så lyckliga och sprang nästan hela vägen ditt. Det gick verkligen över förväntan, och som var med på allt. Själva uppvärmning var väl lite jobbig för dom att hä...

Av Belinda Larsson - 17 augusti 2014 13:33

Nu har det varit dåligt med uppdatering på bloggen men får se om man kommer igång igen. Har ju varit sommarlov med massa härliga varma dagar så blivit enkel bad och massa lek utomhus:) Killarna har fått massa nya kompisar som dom varit ute och ...

Av Belinda Larsson - 5 juli 2014 20:57

Dags för en liten uppdatering idag tycker jag, var allt för länge sedan nu:) Har haft härliga dagar nere på festivalen, först i onsdags med massa karusellåk och vann flera små fotbollar till prinsarna:) I fredags var vi där igen och då blev det...

Ovido - Quiz & Flashcards