Alla inlägg den 7 juli 2013

Av Belinda Larsson - 7 juli 2013 20:21

Idag blev det att gå ner till stranden och mysa då solen lyste och det var så varmt.
Killarna bara myst och lekte i sanden, blev även ett dopp, trodde det skulle vara kallare men var väldigt skönt efter en stund, Milian däremot tyckte inte ens om att doppa fötterna längst kanten haha:)

Efter några timmar där begav vi oss hemåt och jag gjorde i ordning ett litet fruktfat som minsann slank ner:)
Min bror och hans tjej kom förbi en runda med ocg hälsade på, var väldigt skoj och killarna blev så glada:)

När dom gått blev dwt duschen för mig och killarna medans Johan fixade middagen:)

När vi ätit myste barnen till en film helt slut efter dagen:)

Idag firade min mormor och morfar 51 årig bröllopsdag, det är lång tid och jag hoppas det är något jag och Johan med uppnår, han är mannen i mitt lov och skulle aldrig kunna byta ut honom mot någon.
Finns ingen som slår honom på några sätt och inte kärleken jag har för honon, sen har så klart varje förhållande upp oxh nedgångar det ska jag inte ljuga om, men vi står här starkare än någonsin TILLSAMMANS:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards