Alla inlägg den 6 februari 2014

Av Belinda Larsson - 6 februari 2014 20:39

Tror knappt jag sovit en blund inatt först hade jag så ont i ryggen och låg och vred och när jag nästan somna till vaknade Milton med enorm hosta och astma.
Han har hostat sig igenom HELA natten.

Vi lämnade iaf Mio på förskolan och sedan gick vi inom affären på hemvägen och fick handlat hem endel.
Även jag fick ringa till praktiken och sjuk anmäla mig då jag själv har ont i halsen och känner mig febrig:/

När vi kom hem blev det att göra lite frukost som vi faktiskt kröp upp i soffan och åt framför tv, ja mår man inte bra får man faktiskt äta framför tv.

Jag och Milton fixade lite inne hos ödlorna efter frukosten, bytade vatten, la ditt ny sallad och snyggade till:)

Framåt eftermiddagen blev Milton sämre och vi kör nu bara medicinen via pariboy ihop om att det ska bli bättre.
Ringde hans ssk och bad om hostmedicin till honom för att de förhoppningsvis ska lätta något för honon så hon fick genast och pratade med hans doktor som skrev ut mollipect som vi haft innan och som hjälpt något iaf.

Ödlorna har iaf nu fått namn den översta heter Knubbis och den där under Rango:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards