Alla inlägg den 8 februari 2014

Av Belinda Larsson - 8 februari 2014 20:34

Natten har väl inte varit den bästa, jobbigt när sömnen blir drabbad såhär men att sova en hel natt lärde man sig snabbt att utesluta.

Idag kom Sara och Tristan en liten runda och busade och även svärmor då jag skulle hjälpa henne med sin nya mobil och hoppas hon är nöjd för tillfället:)
Sedan körde hon mig ut på väla så jag fick fixat min mobil som strulat, mitt batteri blev jätte varm och kunde stå på 100% och fem minuter senare vara urladdat, men fick ett nytt batteri i affären och än har det varit bra iaf, så kan ju hoppas det håller sig nu:)

Milton har varit lite piggare idag men astman och hostan är fortfarande kvar och får inhalera var tredje timme, vi prova att bara ta vanlig spray men nää det funkade inte så bra så det blev värre så får bli pariboy ett tag till, tar bara sådan tid och Milton är så trött på den nu samtidigt som han ändå sitter fint.

Milian verkar ha blivit dålig här igen, jätte täppt och små hostig och astma som börjar spöka, förstår inte riktigt då han inte hunnit bli helt fri från föra rundan:/

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards