Alla inlägg den 2 december 2010

Av Belinda Larsson - 2 december 2010 15:42

Satt på bussen på väg hem med Mio och Milton efter att varit och handlat då började Mio

- Mamma där inne bodde vi när jag var liten bebis (lägenheten jag och Johan bodde i när han var nyfödd)

- ja det gjorde vi svarade jag


sen tittar han på Milton och säger..

- där bodde du också Milton när du var lite bebis


förklarade för honom att Milton inte fanns då han var liten bebis.

-jaha sa Mio, var fanns han då? Kanske i din mage?

-Nej svarar jag och förklarar att han inte var i magen än..

- Jaha svarar Mio tittar på mig och säger skrattandes, var fanns han då? kanske i pappas snoppe (lagom högt så alla hörde..


Efter en stund tittar han på Milton och nästan skricker ut jätte glad

- Jaaa Milton när jag var liten bebis låg du i pappas snopp, jaa de gjorde du i pappas snopp..

Aldrig sett så många gömma sig i sina halsdukar för och den stackaren som satt brevid honom som inte visste var hon skulle ta vägen haha...


Ibland vär barn för underbara med sina funderingar, frågor och samtal på ofentliga platser   

Ovido - Quiz & Flashcards