Alla inlägg den 29 december 2010

Av Belinda Larsson - 29 december 2010 08:39

Har inte haft tid eller ork att direkt uppdatera här, varit mycket med julen och foglosningen har börjat titta fram...

Har även fått mer information angående min moderkaka som ligger i framväg väldigt långt ner, är visst väldigt vanligt att blöda då och skulle det inträffa skulle jag snabbt åka upp till gynakuten eller förlosningen men sa att jag endå kunde leva som innan kanske inte överdriva med bärandet bara..

Är även lättare för moderkakan att växa med uppåt om den är i framväg så  får se det så, ska till baka i v.31 igen och göra nytt ul så :))

Har även nu åkt på en himla trevlig förkylning ont i halsen, i örat, snuvig och allmänt trött *tjohoo* jag som klarat mig så länge när dom andra varit dåliga hela tiden men men..

Igår fick Mio iaf lekt lite med sin kompis Felicia och dagen var räddad för honom, han var så glad då det var länge sedan sist (alla sjukdomar som ställer till det) förstår bara inte att under i stort sätt hela lekträffen låg dom under Mio säng utklädda till Spindelmannen(Mio) och Macqueen(Felicia) haha underbara barn.


Milton har börjat släppa mer här hemma nu och går rätt ut snacka om att hjärtat hoppar utanför kroppen, men samtidigt måste han ju lära sig och han är ju så stolt när han lyckas gå längre och längre :))

Ovido - Quiz & Flashcards