Alla inlägg den 15 december 2010

Av Belinda Larsson - 15 december 2010 17:23

Idag har faktiskt jag varit duktig, fått rensat upp ORDENTLIGT i barnen rum och blev nöjd med resultatet..

Även rymt upp i övriga delen av lägenheten och dammsugat och tvättat golven, blev dock två pauser då min kära mormor och morfar kom på besök med martinerad revben och ett gott jul bröd till julafton, passade då på att bjuda på lite pannkakor vi mummsade på..

Efter det blev det ett besök på apoteket för att hämta barnens medciner för luftrören som inte fanns inne, irriterande för tycker det är sådana mediciner dom ALLTID MÅSTE ha inne men men tur min käre sambo fixar det på hemvägen från jobb  

Sedan möte vi även upp min käre mamma på apotektet som följde med hem en runda och fikade lite och busade med barnen (eller fastnade till pippi på dom sju haven med Mio haha   ) 

Nu har jag precis äntligen blivit färdig med det sista här, ska bara tömma diskmaskinen och fixa middagen..

Barnen busar på för fullt här hemma och det finns inget underbarare än att se dom två och den kärlek som finnt mellan dom, deras härliga skratt när dom håller på värmer hjärtat så gott   

Förkylda är dom än men inte alls som innan bara lite snoriga näser och lite hosta kvar, medicin endast morgon och kväll för det mesta vilket är skönt, visst kan de bli en extra puff om det busas för mycket och dom far runt för mycket men endå   

Nä vad skulle jag gjort utan mina fina små prinsar och underbara sambo det är dom som lyser upp min dag ju, all kärlek till dom   


Trevlig kväll på er alla

Ovido - Quiz & Flashcards