Alla inlägg den 9 december 2010

Av Belinda Larsson - 9 december 2010 19:03

daNu börjar det äntligen gå på rätt håll här..

Mio har börjat äta igen inte som vanligt men endå:)

Var så underbart i morse när jag kallade att frukosten var klar och Mio kommer in springandes "ja vad gott mamma, jag är så hungrig" åt en hel knäcke macka :)

Efter det blev det massa bus och en runda till tvättstugan, barnen har varit mycket piggare och det har blivit massa bus här hemma:)

var även på bvc med Milton som nu väger 8,8 och dom tog även en vikt på Mio då han inte ätit som han ska 15,5 vägde han..

Blev en härlig runda i friska luften med barnen som verkligen njöt:)

Milton har börjat gå mer här hemma nu och släpper bordet och går till en, även lärt sig att sätta sig ner om han inte vill gå mer, men händer dock att han har för brottom och åker framåt så får gå efter honom ett tag till hehe:)



Nä nu ska mina prinsar får pjamas på och sedan blir det lite mys innan dom ska sova, gud vad jag älskar mina fina prinsar             


                        Min underbara prins Mio   

                                 Mina underbara prinsar                

                                 Min underbara prins Milton     

Ovido - Quiz & Flashcards