Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Belinda Larsson - 24 maj 2013 19:35

Morgonen startade med att Milton fick problem med sin astma, men efter sin inhalation blev det bättre och vi kunde fortsätta dagen:)
Tog det lugnt och myste, åt frukost och klädde oss.

Lite efter tio åkte vi ner i stan för att kolla keps till Milton, han hittade en direkt med super mario på, Mio fick nya joggingbyxor och Milian en tshirt då dom hade ta tre betala för två plus jag hade en bonuscheck så kom undan väldigt billigt:)

Efter stan åkte vi till svärmor och myste och barnen lekte massa i deras lilla stuga i trädgården och hade det bra, hon hade varit i London så blev massa fint till barnen och även mig och Johan, så himla snällt och vi blev såklart super glada:)
Blev bjudna på middag i gatuköket vid henne med innan vi skulle hem:)

Jag och Milian hoppade av i stan då jag skulle kolla nya skor till mig, blev både skor och keps haha:)
När vi kom hem hade Johan och barnen redan kommit så vi myste med kaffe innan killarna ville ut och cykla, Milian bara älskar att cykla nu och Mio och Milton är så glada att han äntligen kan:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards