Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Belinda Larsson - 27 maj 2013 20:12

Blev en runda till maxi idag för att handla lite och fixa färdigt morsdag present till bästa svägerskan från Tristan och min fina mamma:)
Vi cyklade ditt och Mio och Milton var så duktiga, på hemvägen blev det ett snabbt fika stopp innan vi fortsatte hem.
När vi kom hem slog vi in Saras present från Tristan och kokade lite kaffe sedan kom Sara, Tristan och Sofia hit och fika lite och fick present?

När dom gått kom Johan och jag cyklade sedan iväg för jag glömde en sak när jag handlade och passade även på att överaska min finaste mamma med sin morsdag present.

När jag kom hem blev det mys med mina fina killar och kaffe innan middagen skulle påbörjas, då ringde mormor och morfar som skulle komma förbi med lite grejer så dom stannade på middag:)

Efter blev det en cykel runda för barnen då Milian självklart också ville få cykla, blev till affären då jag även glömt handla mjölk haha:)

Milian var så duktig cyklade både ditt och hem utan problem, verkligen duktig på sin balanscykel nu är han:)

Har verkligen haft en super mysig dag och är så nöjd med den:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards