Alla inlägg under juli 2013

Av Belinda Larsson - 18 juli 2013 21:49

Under morgonen var vi bara hemma och kliade oss i huvudet angående vad vi i dag skulle hitta på och kom väl inte riktigt igång heller haha, men tillslut blev det fart i oss och vi bestämde oss för att åka ut till Helsingborgs djurpark.

Var faktiskt väldigt mysigt där och killarna tyckte om det, fans endel roliga djur men papegojorna var bäst haha, var en papegoja som blev så fäst vid Milton och skrek pappa till honom efter att den hört honon säga det till Johan.
När vi sedan gick därifrån tittade den så efter Milton och bara skrek och sträckte på sig:)

Innan vi åkte hem gick vi in på max för lite middag sedan hem och drack lite kaffe och packade bad kläder, vi bestämde med svägerskan och hennes lilla familj att gå ner till stranden för ett kväll dopp :)
Var super härligt där nere men var bara jag, Jocke, Mio och Milton som doppade oss, fick även passat på att gosa med goaste Tristan med som åter igen var på underbart humör, härligt att se honom vara så glad för sina kusiner redan och killarna så glada för honom, bara massa kärlek mellan dom <3

Av Belinda Larsson - 17 juli 2013 20:21

Är kommer den:)

Av Belinda Larsson - 17 juli 2013 20:17

Idag har vi varit iväg och fixat färg till hallen så vi kan börja måla där så fär se när vi börjar.

Sedan har vi varit hemma lite och myst och Milian hjälpte mig lite med middagen, blev fisk idag:)

Sedan ringde Sara och fråga vad vi gjorde, dom var ute med Harry och gick förbi oss.
Blev att dom följde med oss till glasskiosken där vi myste med glass och Tristan var på underbart humör, trots att lillprinsen låg med feber igår.

När vi kom hem bäddade jag rent i killarnas sängar och Mio hjälpte till att slänga in det i maskinen så är bara att starta den iimorgon bitti.

När vi satt i soffan märkte vi att vi var av med Milian som var knäpp tyst, gick och kollade och hittade honom sovandes i sin säng, haha tar på krafterna att inte sova middag;)

Milton har nu slutat med sina nappar och är nu inne på tredje dagen, han kom ut till oss och berättade att han spolat ner sin napp i toaletten och vi sa då att nu har du inga nappar mer så nu får du sluta med dom, ja det vill jag sa han.
Berättade att nu fick minsann fisk bebisarna dom (haha snodde vi från dig Nina;) ) var lite gnäll första kvällen och något litet pip på natten men sedan har det gått över förväntan, han är verkligen super duktig:)

[Bild]

Av Belinda Larsson - 16 juli 2013 21:55

Idag började vi morgonen med att vakna tjugo över åtta:)

Sedan blev det mys och frukost innan det blev lek träff med Angeline med familj, var väldigt länge sedan vi fick till en träff då dom antingen jobbar eller så är deras barn sjuka eller våra tyvärr, men idag blev det:)
Barnen busade på och lekte så fint innan vi begav oss hemåt.

Blev sedan en tur till maxi med Angeline för att inhandla till kvällen, vi alla skulle cykla tillsammans till kul i juli.

Var jätte bra väder och mysigt där, barnen lekte på i massor men mot slutet blev dom nog alla lite trötta och vi begav oss hemåt:)

Av Belinda Larsson - 15 juli 2013 20:18

Men dom är ju så himla sann:)

Av Belinda Larsson - 15 juli 2013 19:54

Idag har vi städat under hela förmiddagen så nu är här rent och fint, så skönt när allt är gjort:)

Sedan blev det duschen för oss alla innan Johan började på middagen.
Svärmor kom också och åt lite innan hon skulle passa Milton och Milian.

Jag, Johan och Mio skulle spela minigolf nere på gröningen medans dom andra två lekte med farmor, faster Sara och lille Tristan på piratlekan:)

När vi var färdiga åkte jag Milton och Milian med svärmor till maxi och handla lite medans Mio och Johan åkte med Sara.

Nu ligger killarna i säng och vi får se när dom somnar:)

Av Belinda Larsson - 14 juli 2013 20:17

Sov tills efter åtta imorse och sedan tog vi det lugnt och bara myste, frukosten blev väldigt sen och först runt halv tolv var vi färdiga, barnens farmor kom på besök en runda på morgonkvisten med:)

När Milian vilat gick vi ut en runda så dom fick cyklat lite, blev till en lekplats för lite lek och sedan hem för att laga lite mat.

När vi ätit sydde jag upp ett par jeans till Johan som jag skulle gjort för väldigt länge sedan, men nu är det gjort och han blev nöjd:)

Sedan spelade vi lite tv spel allihopa innan det var dags för killarna att hoppa i säng!

Milton har även varit lite busig idag, var ett tag sedan sist han hittade på ett ordentligt hyss men idag fick han till ett, ställde sig och drog ner kallingarna och kissade i ett lock i lek rummet från ingenstans och när vi frågar varför han gjorde så fick vi till svar "för jag ville".
Denna kille är verkligen ful i bus alltid och man vet aldrig vad han kan hitta på...

Trevlig kväll!!!..

Av Belinda Larsson - 13 juli 2013 19:53

Fy vad vi varit trötta allihopa idag, mest bara myst.
Men har iaf fått tvättat sex maskiner och fått allt på plats så det är skönt:)

Hela dagen har spenderats inne för oss, för det första orkade ingen gå ut och vi behövde vila oss från all pollen en dag, speciellt jag som missade min medicin igår och när jag kom på det låg den underst i resväskan i bilen, det fick man märkt av lite i natt och i dag:/

Nu ligger prinsarna iaf i säng och inom kort även vi väl haha, tar på krafterna att vara på semester.
Imorgon hoppas vi dock på att vi är piggare alla och kan ta oss ut lite:)