Alla inlägg den 1 april 2013

Av Belinda Larsson - 1 april 2013 20:01

Tog det lugnt även denna morgonen och stressa in upp:)
Milian har sovit super oroligt och snurrat runt samtidigt som Milton vaknar till från och till och är så täppt, känns som det bara blir värre och värre...

Gick ut efter frukost och lekte på brandbilen, sparkade boll, grävde i sandlådan och blåste bubbel (som Milton kallar det)
Blev inte en jätte lång ute stund då Milton hade det rätt jobbigt och dom andra ville in.

Jag tog Milian med mig till maxi för att handla hem lite, skulle även passa på att köpa färg så jag kunde slinga mitt hår ljusare, hittade någon med borste men slutade med att Johan fick göra det.
Blev faktiskt nöjd, han är duktig min man, skulle kanske suttit i lite längre så det blev ljusare men annars nöjd:)

Johan lagade middag idag och såklart blev det kycklinggryta som Mio alltid beställer när Johan fixar middagen, finns inget som slår pappas kycklinggryta:)

Nu ligger prinsarna i säng men förstår fortfarande inte varför dom måste lägga sig när det är ljust ute...

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards