Alla inlägg den 23 april 2013

Av Belinda Larsson - 23 april 2013 19:45

Natten har ändå varit lugnt, Milton var väldigt tung andad, små rosslig och ojämn i andningen i perioder men sov ändå gott, bara jag som låg på helspänn.
Vaknade alla pigga och glada vid halv sju så bara tilö att gå upp:)

Har inte märkts något speciellt på Milton att han blev opererad igår itan lekt på som vanligt med mer pauser bara så himöa skönt.
Han har även börjat lukta massa på allt nu och vill jag med sla lukta oxh se om jag känner lukten, visst han är svullen än men så härligt han känner redam lukten av saker nu och tjatar om sin kusin Tristan som han bara vill lukta jätte mycket på:)

Mio har varit på förskolan idag efter ett bra tag hemma och där hade dom firat honom eftersom han fyllt år, min mormor och morfar var snälla och hämta honom innan dom kom hit för att hälsa på :)
Sedan kom svärmor oclså förbi en runda och hälsa på och efter det blev det middag för oss innan johan, jocke och Pär hämtade hem vår mya fina soffa, Milian började gråta lite när som tog siata delen av vår gamla spffa pch inget fanns kvar men skrek sedan av lycka när den nya kom och hoppade runt akulskulle hjälpa till:)

Nu ligger mina fina prinsar i säng och spmnar väl snart, Milton sover redan och låter inte helt hundra i andningen, men är väl svullnaden efter ingreppet och snarkar enormt.

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards