Alla inlägg den 16 april 2013

Av Belinda Larsson - 16 april 2013 20:13

Idag har vi fått städat under morgonen, eller ja barnen lekte och kolla film.
Sedan kom min mormor och morfar förbi en runda och killarna blev så glada länge sedan nu ju då dom varot dåliga så länge.
Drack kaffe och satt och prata och blev även slätabullar som mormor bakat och lote äppelbitar:)

När dom åkt natta jag Milian sedan fick jag städat färsigt medan mio och Milton lekte på balkongen:)

När Milian vaknade blev det middag sedan kläde vi oss och gick ut i set härliga vädret, lekte på brandbilen sedan möte vi Johan efter jobb vid glasskiosken och mumsade på varsin glass.
Efter ålte jag snabbt till stan för att hämta skydd till min mobil sedan blev det kvällsmat när jag komhem igen :)

Nu ligger våra finaste prinsar i säng och socee gott och vi ska slappa i soffan innan de är dags för oss med:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards