Alla inlägg den 8 april 2013

Av Belinda Larsson - 8 april 2013 20:04

Idag vakna man upp på kanske inte det bästa sättet men men så kan det gå och vi rede ut det (ja ni som vet, vet)...

Har bara haft en lugn dag hemma, Mio och Johan var ute en sväng och cykla men Milton och Milian är inte helt ok i magen än, får se imorgon om vi kanske kan ta en liten promenad.

Jag åkte iaf ner en runda i stan för lite ärenden, och har även beställt hem en ny mobil då denna bara strular hela tiden så nu har jag gett upp hoppet och ska prova en ny modell.
Blir en Samsung galaxy s 3 mini, gillar Johan men tycker den är för stor så mini passar ju perfekt till mig då:)

Nä få barnen i säng här nu.

Trevlig kväll!!!...

Av Belinda Larsson - 8 april 2013 14:47

Ville bara berätta här och för alla, för jag tycker hon verkligen förtjänar att alla vet vilken underbar person hon är min svärmor.
Under dessa dagar och även annars har hon verkligen ställt upp och verkligen gjort det lite lättare.
Åkt och handlat kommit hem och hjälp mig trots att själv riskera att bli smittad allt för att ge mig en stund att andas.

När jag låg på barnakuten med Milian kom hon två runder, första för att ge mig en paus och andra rundan överraskade hon med macka, glass och en loka och mobilladdare då mitt batteri nästan var slut och även då ge mig en liten paus trots att hon själv inte mådde bra.

Just då var det nog svårt att se min uppskattning, jag var så trött, så slutkörd och krafterna var på botten och mitt hjärta i tusen hittar när jag fick sitta och se mitt barn inte orka sitta och knappt öppna ögonen uppkopplad till sitt dropp liten där i den stora sängen.

Nä du är verkligen guld värd och vi är så glada över att ha dig<3

Ovido - Quiz & Flashcards