Alla inlägg den 11 augusti 2013

Av Belinda Larsson - 11 augusti 2013 20:17

Idag har varit en riktigt inne dag.
Jag har fått tvättat lite och Johan satte igång och började måla i hallen, ja även jag hjälpte till lite:p
Kommer bli fint sen när det är helt färdigt där.

Milian har haft lite problem med sin asmta och fått inhalera men ändå pigg så det är skönt:)

Milton kom och sa att hans ögon kliande så mycket och det kändes att han hade allergi så fick ge honom ögondroppar och sedan blev det bättre, det är så segt när han får sin kraftiga allergi, tar ett tag innan den ger med sig helt, nu blev han precis ledsen och gnällde att hans ögon kliade så och bad själv om ögondroppar igen, svullen och röd:/

Även Mio har varit rätt hostig i perioder men ännu medicinfri iaf och vi hoppas det fortsätter så:)

Mio åkte iväg med sin farmor en runda och fick lite egentid med henne, något dom verkligen tycker om, nästa gång är det Milians tur att följa med själv, det har han aldrig gjort för tror jag:)

Jag cykla bort till maxi mot kvällen, skulle hämtat ut nya mediciner till barnen men allt var slut så får ringa om det imorgon, har ändå annat och kolla upp imorgon med.
Såg två regnbågar när jag kom ut där ifrån och tog faktiskt ett kort på det så jag kunde dela det med er:)
Visst är dom fina?;)

Just det glömde nästan Milton hittade en av sina nappar och stoppade genast den o munnen men tog sedan ut den direkt och sa "nej mamma kan jag få posta den till tomten"
Haha så nu ligger den i ett kuvert till tomten:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards