Alla inlägg den 26 augusti 2013

...

Av Belinda Larsson - 26 augusti 2013 19:54

Mio piggnade till på kvällen igår och höll igång, skratta och pratade non stop tills han slocknade vid halv tio vilket var så skönt.

Natten har varit så mycket lugnare med och vi har sovit i stort sätt hela natten:)

Men friska är dom ju inte än någon av dom väldigt slem hostiga oxh täppta och astma.
Milton har fortfarande feber allt från 37, 8-38 så ingen hög men är ändå påverkad i mellan åt och man ser i hans ögon:/

Johan tog ledigt feån jobb idag för att hjälpa mig under natten och för att jag skulle iväg idag under dagen på ett ärende:)

Hade även telefon tid med barnens doktor och har nu fått besked på att vi får en egen pariboy vilket känns som en stor lättnad.

Har även fått fixat med ett foto album här hemma men är inte färdig än så får fortsätta imorgon.

Imorgon tjugo över tio är alla mina tankar hos min fina mamma och söta Ronja som ska få somna in imorgon och återförenas med resten av släkten, vet hur tufft detta är för min mamma men hon ska veta att jag beundrar henne massor som inte är egoistisk i detta och tänker på son hund istället för sitt eget måendet, jag kommer finnas så mycket jag kan och du kan alltid ringa mig.
Jag kan inte ta din smärta, och jag kan tyvärr inte trolla bort sorgen men jag kommer alltid finnas för dig!?

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards