Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Belinda Larsson - 21 augusti 2013 19:36

I vanlig ordning var det dags för förskolan och Mio ville göra vid håret och självklart även Milian då, men denna morgon var inte som dom andra.
Min lille Milton var inte alls på att bli lämnad och ville inte gå, han blev så ledsen där och när jag var tvungen att gå in med Milian på sin avdelning tog G honon och sa att hon tröstar honomoch jag fick gå.
Gjorde så ont i hela mig och jag så ledsen när han var ledsen ville bara hämta honom och satt med gråten i halsen på Milians avdelningen.
Men sedan kom hans ena fröken och sa att allt var som vanligt igen och han var glad och i full gång, men usch mår fortfarande dåligt över det:(

Idag gick Milian in och hälsade på Mio på hans avd och när vi skulle tillbaka tog han Mio i handen och drog med honom in på sin avd där dom körde bilar och lekte med lera, samtidigt fick jag lite egentid med dom när vi satt där själva med leran:)

Vid middag var Milian väldigt trött och gnällig så tog ett bra tag innan han åt sin middag, han fick börja med sin äpple bit han skulle haft efter haha:)
Imorgon är det Johan som har inskolningen då jag ska iväg:)

Nu ligger prinsarna i säng och somnar väl snart:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards