Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Belinda Larsson - 28 augusti 2013 19:21

Imorse vaknade Mio återigen med feber men piggnade till efter frukosten och vi gick ut på baksidan en stund och lekte i det fina vädret.

När vi kommit in igen kom min mamma på besök, satt och myste och spelade tvspel:)

När Johan kom från jobb åkte jag och mamma ner i stan och hon hjälpte mig med mina kläder till nästa vecka så nu är det med fixat, vi avsluta på oj för att handla hem lite båda:)

Hemma hjälptes jag och Johan åt med middagen, barnen fick köttbullar och Johan gjorde en god wook med massa lök och grönsaker med bacon och lite matlagningsgrädde och pasta till:)

Svärmor och pär kom också förbi en runda och även dom gillade kläderna så det är skönt, killarna fick även nya fina tröjor av dom:)

Trevligt kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards