Alla inlägg den 9 september 2013

Av Belinda Larsson - 9 september 2013 19:51

Idag åkte jag ner till bibblan och möte upp två från klassen då vi skulle plugga lite ihop.
Jätte skoj att se dom och höra hur det går för dom på deras praktik:)
Blev väldigt mycket prat men vi fick samtidigt gjort väldigt mycket och alla var nöjda efter:)

När jag kom hem bjöd prinsarna på lite konsert för mig och johan:)

Vid tre åkte jag och Mio till sjukhuset för besök hos hans astma doktor, först blev det astma sköterskan som gjorde vanliga koller och provade om han fixade en ny medicin med pulver ist vilket funkade direkt.
Inne hos doktorn berätta Mio mycket själv hur han mått den sista tiden och om sitt jobbiga kruppanfall han dick och hur han mådde.
Nu har han fått en ny medicin som han ska ta i pariboyen när han får krupp då den bryter det snabbare så vi slipper kämpa på så länge som vi annars får göra, hans gamla mediciner byttes ut mot nya och han fick prova flera sorter men fastnade direkt när han provade den sista.
Jättu duktig var han och nöjd nu när han själv fått välja sina nya mediciner som han stolt visade upp och berättade hur man tog när han kom hem.

Nu ligger dom i säng och jag ska plugga färdig:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards