Alla inlägg den 26 september 2013

Av Belinda Larsson - 26 september 2013 19:38

Idag blev det tidig morgon för mig då jag började redan klockan sju.
Johan kom hem runt kvart över sex och tog över här hemma då Milian fick vara hemma idag också.

Det har gått bra på praktiken och när jag var på väg hem gick jag inom affären för att hämta en paket på posten som vi beställt till killarna och även oss:)
Är så man kan trycka ut bla frukt, bröd och massa annat, vi såg den på tv under reklamen och alla ville vi ha denoch igår äntligen gick den att beställa:)

Så när jag kom hem skivade vi upp lite frukt och testade, verkligen godkänd av alla så imorgon tar Johan hem massa olika frukter så vi kan göra lite fruktspett:)

Nu ligger prinsarna i säng och somnar väl snart:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards