Alla inlägg den 18 september 2013

Av Belinda Larsson - 18 september 2013 19:48

Idag gick jag upp lite innan prinsarna som sov trots mitt alarm så han dricka mity kaffe i lugn och ro innan jag gjorde deras välling och oboy.

Sedan klädde vi oss och begav oss till förskolan.
Jag åkte sedan till min praktik, fick göra ett ärende på stan själv och sedan satt jag och fick gå igenom papper som skulle vara i ordning, lämna in vipar på rummen och städning som vanligt.
Men trivs väldigt bra med dom jag arbetar med, väldigt lätta att ha och göra med:)

Slutade redan klockan tre idag med vilket var skönt.
Kom dock hem till en febrig Mio som bara legat i sin säng sedan han kom hem från förskolan och spelat tvspel.

Milton ringde och bjöd deras farmor på våfflor idag som vi hadr till kvällsmat och det blev hon glad för:)

Har även börjat sy prinsarnas höst mössor med, tygen har dom själva valt:)

Nu ligger Milton och Milian i säng och läser bok och Mio ligger i sitt rum och kolla på en film.

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards