Alla inlägg den 1 december 2012

Av Belinda Larsson - 1 december 2012 19:47

Vaknade till en vit morgon och tre glada barn, kan morgon bli bättre:)
Barnen började med att gå in på toa för kissning och Milian ny blöja sedan var det dags att öppna sina chokladkalendrar.
Sedan blev det mys i soffan innan frukost, efter det var det bara att klä sig varmt och ut i snön för massa lek och pulka åkning, så underbart att se den lycka över att den första snön kommit.

Efter att ha varit ute ett tag var det dags att gå hem för att natta Milian sedan myste vi andra ner oss till Peter Pan.
Idag blev det ytterligare en ny overall då Milians var för kort i benen och så fort han satt sig eller kröp kassa det upp(trots fäste under skon) men blev istället en storlek större till Milton som växt en bitt på längden och Milian fick ta Miltons som ändå knappt var använd och passa bra på honom så nuär vi säkra på att dom alla tre kan ha dom hela vintern ut iaf och även håller sig varma och goa:)

Fick även besök av deras farmor och faster, då även svärmor denna gång hämtade overallen som jag lagt undan eftersom dom ändå skulle ut där.
Blev lite fika med kanelbullar och kaffe sedan fick barnen lite godis av dom:)

När dom gått följde Milian med mig till affären, gick runt där så fint och kämpade med att bära en saft, haha tänk att det är så tungt för honom medans vi lätt bär den utan problem, ja han var för underbara med att bära den:-P
Sedan gick han minsann hela vägen hem och pratade på, kollade bilar och lampor och bara skrattade och log hela vägen hem.
Var riktigt mysigt att bara få gå med honom så själv:)

Nu sover alla mina fina prinsar och jag ska nog bre mig någon macka och gosa ner mig med mim stora prins i soffan<3

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards