Alla inlägg den 11 december 2012

Av Belinda Larsson - 11 december 2012 19:37

Ibland är det svårt att komma på vad man ska börja skriva men men det problemet är iaf löst nu:)

Började morgonen med lång mys i soffan, Milian hade en orolig natt och jag låg och vred mig då jag fick magkatarr, usch gör så ont när det bara bränner och hugger i magen men tillslut lättade det och jag fick sovit ett par timmar.
Blev en dusch för mig och Milian innan vi skulle lämna Mio på gympan med förskolan, under tiden fick vi handlat lite.

Har även fått sortera lite papper och annat i köket och det behövdes verkligen ibland bara samlar man på sig massa till ingen nytta.
Fick även fixat med tvätten och även slängt in en maskin, tycker det enda man gör alltid är att tvätta:-P

Nä nu har vi iaf myst till julkalender och barnen är i säng, tror jag ska göra mig någon god macka med ost och tomat och krydda på att mummsa på:)

Trevlig kväll alla!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards