Alla inlägg den 9 december 2012

Av Belinda Larsson - 9 december 2012 19:48

Idag blev det en tur till fredriksdal för att kolla julmarknaden, träffa tomten och åka häst och vagn.
Barnen var verkligen taggade, trots det underbara snöoväder.
Även svärmor och svägerskan följde med, blev en mysig runda, lite dans runt granen, smakade på lite julgodis, sedan besökte vi tomten i tomteboden, så himla mysigt där inne och man fick sitta på några halmbalar och prata i lugn och, ja barnen sa ju inte speciellt mycket satt bara med runda ögon som höll på att ploppa ut, Milian vinkade iaf och sa hej och precis innan vi skulle gå säger Mio snabbt "räser bil önskar jag mig tomten" haha.
Efter det blev det en tur med häst och vagn och Milian satt nästan hela färden och lätt som en häst och hoppa i mitt knä:)
Efter det blev det in i ladan och kolla på djuren som hade det julfint, blev inte ett jätte långt besök men nöjda var vi ändå:)

När vi kom hem tog vi det bara lugnt eller ja, jag och Johan barnen for runt som durasell kaniner haha.

Nu ligger alla barn i säng, bara hoppas dom somnar snart Milian är super täppt i näsan och Milton har blivit lite små hes:-/

Nää soffläge med mannen i mitt liv nu<3

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards