Alla inlägg den 6 december 2012

Av Belinda Larsson - 6 december 2012 19:34

Idag tycker jag faktiskt vi fått gjort endel, började morgonen med att städa och damma och tvätta golv sedan blev det en god frukost och efter det åkte barnen in i duschen, sedan bar det dags att natta en trött Milian.
Medans hans sov passa jag på att duscha då Mio och Milton ville kolla en film.
Sedan satt jag mig med dom en stund i soffan, när Milian vaknade blev det lite frukt sedan kläde vi oss och åkte bort till engelbreksboden och köpte en ny mössa till Milian efter det blev det barnens hus för nya runda pulkor man sitter på, såg några åka det igår och kände bara att en sån måste jag ha eller ja barnen med såklart haha:)
Efter det var det så klart dags för ett prov åk, tjohooo vad skoj det var tyckte vi alla:-D
När vi kom hem blev det lite middag världens enklaste panpizza och pirog men kompletera det med frukt efter, och gissa vad:) Milton har börjat äta en ny frukt apelsin och tyckte det var jätte gott, underbart så länge det vara för det är minsann nyttigt och bra:)

Nu ligger alla barnen i säng efter att ha kollat på julkalendern som absolut inte får missas:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards