Alla inlägg den 28 december 2012

Av Belinda Larsson - 28 december 2012 20:00

Vad har hänt idag då om man bortser från Milton hys.
Idag provade han minsann på något nytt att kasta ner i toan och det var inget mindre än Mios strumpor.
Idag när jag frågade varför han gjorde så fick jag till svar "jag ville bara prova"
Han är minsann en kille som verkligen måste prova allt för att se i verkligheten vad som händer och man kan inte bli sur alltid då jag tror han måste lära sig på det sättet.
Jag och en vän satt och prata om just det mycket igår hur olika alla barn är och hur dom är och hur andra kan reagera på det.
Men Milton är en helt vanlig kille som bara är full med bus och ibland väldigt impulsiv, men han lär sig med och ibland kan hans små bus till och med vara roliga i efterhand hehe.
Är iaf glad över att han uppför sig ute och stannar vid gator och väntar in en, ja faktiskt är alla tre super duktiga med det nu, även när vi ska på bussar mm står dom pall sidan om tills det är dags att gå på och kommer när vi ska av.
Är så himla stolt över alla mina tre killar, dom är verkligen det dyrbaraste vi har:)
Mio som är så hjälpsam, hjälper till att hänga tvätt, laga mat och hjälper sina bröder, stod och heja på Milton när han slutade med blöjan och berömde.
Milton som är så glad som han är trots allt han får kämpa med, ibland allt bus är han en härlig kille som gärna hjälper till även han:)
Milian som alltid springer med ett leende på läpparna, och gärna hjälper till att städa bort leksaker och tömmer diskmaskinen med en.
Ja alla tre har dom underbara personlighet på deras egna sätt:)

Iaf idag blev det även en runda till stan för att inhandla tyg till att göra ett bäddsett till Milton med dinosaurier på i födelsedagspresent, var verkligen fint och han kommer ju bli så glad:)
Sedan blev det fika med mamma som möte upp oss i tygaffären, där blev vi rädda båda när Milton gått in i ett mindre rum där mamma inte kom in och vi hörde ett larm tjuta, jag stod i kassan och svettades och mamma försökte kalla ut Milton som inte skulle komma men tillslut tog Mio honom och det visade sig som tur var bara vara någons mobil som ringde, men vem vill ha ett larm som ringsignal!!!
Jaja iaf efter fikan blev det oj innan vi begav oss hemåt.
Hemma blev det lite middag och sedan fick jag sytt färdigt gardinerna till vardagsrummet och imorgon ska jag ge mig på Miltons bäddset eller sy nya mössor till dom, får se vilket det blir:)
Nu blir det iaf soffan och kolla tv med mannen...

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards