Alla inlägg den 5 november 2013

Av Belinda Larsson - 5 november 2013 21:40

Haft en riktigt mysdag med minq prinsar idag, först god frukost sedan gjorde vi oss i ordning för att åka till en rolig lekplats och leka massor:)
Barnen var verkligen glada över att få leka av sig så mycket och efter någon timme där gick vi ner till stan för handla lite med oss hem.

Blev massa gotte på oj och annat nödvändigt.

När vi kom hem blev det kaffe sedan en dusch för barnen och jag fixade lite middag.

Mot kvällen kröp vi ner i soffan med lite godis och kolla Mio min Mio och bara mös:)

Under tiden vi var iväg tänkte svärmor överaska med bullar men vi var ju inte hemma så hon gick in med sin nyckel och det slutade med att hon var så snäll och fixade med allt jag sköt på för att bara vara med barnen och mysa.
Så hon veck all torr tvätt, hängde den blöta, tömde diskmaskinen och bädda sängarna, ja idag brydde jag mig endast att komma iväg med barnen på lite skoj då vi bara varit hemma sjuka den sista tiden och inte gjort något kul.
Tack snälla för all hjälp det är verkligen guld värt:)

Trevlig kväll!!!...understruken text

Ovido - Quiz & Flashcards