Alla inlägg den 20 november 2013

Av Belinda Larsson - 20 november 2013 20:45

Är väldigt trött på dessa oroliga nätterna då barnen vaknar pågrund av astma, täppa eller hostattack!

På morgonen började vi julpynta lite här hemma, hängde upp alla gardiner, la på juldukar och satte upp adventstackar i fönsterna och lite tomtar här och där, vill dock ha fler tomtar och något annat jul mysigt, vet vi hade en vit kyrka när jag var liten som jag älskade:)

Sedan kom svärmor förbi en runda som varit i Turkiet på bröllop pch hade massa presenter, blev att dricka lite kaffe och mysa.
Docl var jag nog inget trevligt sällskap då en bit av min tand precis knäckts av så var smått i panik men fick iaf en tid idag.
Haha stackars min tandläkare speciellt idag då hon skulle dra ut den biten av tanden som hade knäckts för då fick jag sådan panik att jag bett henne i fingret, inte hårt självklart.
Tillslut gick det bra och jag kunde pusta ut men fyy är inget kul med tandläkar när man har sådan tandläkarskräck...

När jag kom hem så kom Sara och Tristan som skulle hämta lite leksaker jag hittade i källaren, självklart stannade dom på middag, awe så mysigt Tristan hinner inte se mig förens han sträcker sin små söta armar och vill komma till en, hjärtat smälter, han vet att han alltid får middag eller annat gott här nu haha och busar massor med sinq kusiner:)

När dom gått satte vi på en film att mysa till och efter ett tag blir Milton snabbt dålig, får feber och ont i hela kroppen, väldigt kort torr hosta och tung andad lille killen, Mios öga klia och genom täppt både han och Milian har båda fått torr hosta nu med, trodde vi var på bättringsvägen nu:/
Men ska väl inte säga något känns själv som jag har sandpapper i halsen och hostig från och till med en snuvig näsa så att ja, sånt är det!

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards