Alla inlägg den 19 november 2013

Av Belinda Larsson - 19 november 2013 20:53

Mio vaknade på natten med väldigt obt i halsen och jobbigt med sin andning och sedan kom Milton in genom täppt och alldeles grötig i halsen och mådde inte bra han heller, Milian hade jag fått hämta redan på kvällen då han var genom täppt och hostig.
Förstår inte riktigt hur mycket man kan vara dålig för här håller det på non stop känns det som...

Aja Johan hade dubbel pass på jobb men kom hem några timmar så vi han äta mys frukost med tända ljus och massa gott pålägg sedan fick han vila och när han vaknat tog jag med Milian i vagnen till Maxi, var tvungen att gå inom apoteket och sedan massa annat som skulle hem men det glömde jag då jag hamnade på jul avdelning för länge och sedan fick springa igenom maxi för att Johan skulle hinna till jobb i tid haha:)

När jag kom hem stack Johan och vi började fixa med middagen sedan satt vi och ritade lite innan vi gick ner i källaren för att hämta upp lite julpynt, så imorgon börjar vi pyssla lite med det när vi ändå bara är hemma:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards