Alla inlägg den 18 november 2013

Av Belinda Larsson - 18 november 2013 20:42

Kan ju börja med att jag bad Milian gå in och tvättq sig efter frukost imorse och han gick in på lilla toan och vad gjorde ungen? Jo låser in sig såklart, hade sätt vaktmästaren precis utanför balkongen så kallade på honom som snällt kom in och öppnade.
Nu vet jag iaf vad jag ska göra tills nästa gång om det blir någon, förstår bara inte hur man kan låsa men inte låsa upp.

Hade en tandläkar tid idag också, usch mår lika dåligt varje gång jag går ditt är verkligen super jobbigt och jag känner hur jag kallsvettas men men nu har jag klarat av rensningarna och rotfyllningen så nu ska den bara lagas nästa gång:)

När jag kom hem var Sara och Tristan här och hälsade på och stannade även på middag, så mysigt då Tristan kommer självmant till en nu och vill komma upp:)


Mio åkte på feber och huvudvärk på sen eftermiddagen men piggnade till efter Alvedon och Milton fick allergi, drras immunförsvar är verkligen i botten nu och det krävs intw mycket för att Milton ska reagera nu...

Detta är så tröttsamt,  det är inte skoj att se sinq barn må dåligt,  nästan alltid vara sjuka och alltid behöva tänka innan man ska göra något och det värsta vintern har inte ena börjat!!!

Nu ligger dom alla tre och sover iaf men väldigt täppt:/


Nu har jag precis duschat med mina små prinsar eller dom satt i varsin plast låda och badade istället haha:)
Sedan gjorde jag mig i ordning i lugn och ro medans Johan tog upp dom och smörjde in dom:)


På söndag blir det iaf tävling för fullt haha:)

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards