Alla inlägg den 16 november 2013

Av Belinda Larsson - 16 november 2013 21:28

Vi tog det bara lugnt under dagen gick och små plockade här hemma och sedan blev det duschen för mig och barnen.

Vid halv fyra kom min mormor och morfar och lämnade kalkon, sås ich hemma gjorda lingon som dom lagat till oss eftersom vi inte kunnat komma hem på kalkonmiddag där hemma mer.
Kalkon är det bästa jag vet och med mormors sås till finns det inget som slår det, det var hon och morfar som sa att dom ville laga dettta till oss och att vi sedan fick bjuda hem fom vi ville på middag:)
Är verkligen så tacksam för det, oj vad jag har längtat både efter kalkon och mormors sås:)

Vid fem kom Nina och Bobbie med barn på middag här och kan säga att alla åt med glad aptit, riktigt gott:)
Efteråt hjälptes vi åt med av dukning och disk och kunde sedan sitta i lugn och ro och mysa och dricka massa kaffe medans barnen for rundor:)

Nu ligger alla prinsarna i säng och somnar väl snart:)

Är äben fem år sedan min morbror gick bort, förstår inte riktigt var tiden tar vägen.
Saknaden är stor men vi vet du har det bättre nu ?

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards