Alla inlägg den 13 november 2013

Av Belinda Larsson - 13 november 2013 20:07

Vad har hänt idag då?
Jo barnen låmnades på förskolan och jag åkte till praktiken, dock råkade vi försova oss vilket var mindre kul.
Vi lämnade först av Mio som hoppade på bussen hemma hos oss där resten av förskolan satt som skulle åka till simningen sedan blev det rask takt till förskolan för att lämna Milton och Milian.

När jag kom hem blev det lite mys med prinsarna och sätta igång en maskin tvätt och Johan dammsuga över snabbt.

När vi skulle äta kvällsmat tände jag lite ljus och vi satt och mös, men plötsligt kliar det vid halsen på mig och Johan påpekar att jag är väldigt röd, innan jag vet ordet av det får jag ingen luft och blir svimfärdig, lyckas få i mig airomir(luftrörsvidgande) och min akutdos betapred jag har vid allergiskreaktioner och sättee mig vid balkongen, då börjar det äntligen klinga av men fy så hemskt det är att inte få någon luft.
Var väldigt länge sedan jag blev så pass dålig i andningen, Johan var påväg att ringa ambulans då allt gick så snabbt och jag blev så pass dålig, barnen tyckte det var lite roligt att jag tog deras medicin men samtidigt oroliga.
Allt för ett par doftljus!!!

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards