Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Belinda Larsson - 7 mars 2013 19:42

Efter en smått orolig natt vaknar Mio fortfarande med feber och denna hosta.
Även Milian hade börjat sätta igång och hosta och snora, såklart eskalera det och andningen blev drabbad.
Mitt i allt får Milton också feber här hemma och dröjde inte länge förens han med fick inhalera.
Det enda man hör här hemma är hosta och täppta näsor, det enda man ser är trötta barn och kollar man sig själv i spegeln ser man allt annat än en pigg mamma.
Jag är så trött på våra väggar, vår soffa vårt allt...
Mitt i allt har iaf jag mått lite bättre idag, nu håller allt istället på att lossna, vilket såklart är bra men usch så jobbigt ändå, min näsa är snart röd av allt snytande...
Visst är jag gnällig, men just nu bryr jag mig verkligen inte om det för just nu är det så skönt att bara få gnälla...
Jo men får ju inte glömma Milian avslutade kvällen med feber han med, så nu har jag satt upp ett medicinschema för kan omöjlig hålla koll på alls...

Vi hade iaf en mys stund och kolla på super zebraninnan, var faktiskt riktigt rolig och såklart sorlig i slutet så där satt jag och tårarna rann, förstår inte att man är så känslig för barnfilmer och har alltid varit...
Nä daga och snyta näsan, prinsarna sover just nu så vi får passa på att andas...

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards