Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Belinda Larsson - 13 mars 2013 20:05

Det var ju sådär mysigt att dra upp persiennerna imorse, Mios första kommentar var " detta är värsta dagen,jag vill inte ha julafton igen jag vill ha vår och sommar" sedan la han sig igen och drog täcket över huvudet:)
Kom iaf upp och fick kokat kaffe, fixat välling och O'boy för morgon mys i soffan.
Fick även slängt in en maskin tvätt...
Åt frukost i lugn och ro och barnen åt mer, så skönt att se.

Senare var det dags att göra vid sig och fixa Milton eftersom vi hade en tid på öron, näsa- hals.
Fick komma in och Milton fick redan då lite smått panik, försökte lugna och skoja men han var inte alls med idag.
Läkaren var toppen och även ssk men fick tyvärr hålla fast honom mest, det var fruktansvärt har aldrig sett han reagerar så och när dom titta i örat gjorde ju det ont, dom fick rensa lite då det fanns torkat blod från hans spruckna trumhinna och såg även att han hade mycket vätska där, ingenting skulle ett hörselprov göras men det avvakta dom med, det hade redan blivit för mycket.
Två läkare kollade honom sedan kom domen, lille prinsen ska opereras, skrapa bort polyper och nog även operera in rör i örat, allt stanna upp och jag tänkte "inte detta också" dom frågade om jag hade några frågor och det enda jag får ut är " ska han opereras?" fick nummer så jag kan ringa om jag undrar något och får han problem med öron eller näsa igen ska vi ringa dom eller söka på öron-näsa-hals akuten istället för vc.
Fick sedan papper efter papper och något jag skulle fylla i, läkaren ville sätta upp Milton på förtur pågrund av att han har sådan problem med det så snart får vi väl en kallelse, ska även lämna blodprov dom ska ha innan op...
Men Milton har mått sämre och sämre av sina sjukhus besök och jag kände att vi inte vet hur länge han psykiskt orka då detta knäcker honom och gör han helt slut körd så pratade med hans ssk på barn lila så fick en tid nästa torsdag då dagen ska spenderas på lekterapin, så tacksam för att vi har dom:)

När vi kom hem blev det middag sedan tog vi det mest lugnt, lekte lite med dinosauriena och kolla film:)

Nu ska jag landa i soffan och smälta hela dagen..

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards