Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Belinda Larsson - 19 mars 2013 19:50

Idag blev det att lämna Mio och Milton på förskolan, glada var dom och även jag för deras skull.
Var inte den den vanliga personalen som tog i mot på Miltons avdelning så han ville först inte gå in men sen när L kom gick det bra och han försvann hehe.

Jag och Milian gick inom bvc för att kolla en sak sedan blev det en shopping runda på apoteketet, efter det promenerade vi bort till stattena för att ta bussen och Milian skulle gå själv så det tog sin tid.
Blev att handla på maxi och Milian skulle hjälpa till där med, valde nya tandborstar till sig och bröderna så.stolt

Har kommit på att han fått en favvo färg min lille kille, allt han väljer är grönt, grönt, grönt hehe:)

När vi handlat blev det hem och luncha på lite goda mackor sedan fyllde jag i lite i min nya kalender så jag har bättre koll på allt:)

Hämtade Mio och Milton kvart över ett och allt hade gått super bra för båda och nöjda killar var det, Milton var på gården och lekte och sprang mot mig med öppna armar och Mio hade precis ätit.

När vi kom hem fick jag damat och dammsugat i vardagsrummet och hallen, såå skönt.
Jag börjar komma tillbaka och få mer ork till saker, har mest levt i en bubbla eller något nu när det varit så här tufft och mest kämpat för att orka med dagen och räknat timmarna till kvällen men idag har det inte funnits i mitt huvud iaf:)

Svärmor åt middag med oss idag och prinsarna var så glada för det, blev pannbiff, potatismos, sås, majs och såklart makaroner och alla åt bra, även en stor lycka där:)

Hoppas på en bra dag imorgon och kanske fin besök av barnens faster Sara och finaste kusin Tristan, vet inte om fabror Jocke med kommer, men allt hänger på prinsarna här hemma<3

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards