Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Belinda Larsson - 9 januari 2014 01:03

Milton var dåligare än vad vi trodde, och det vi åkte in för var bara en smula av detta!
Vi satt i väntrummet på barnakuten och väntade på en sjuksköterska ska komma med en Alvedon till Milton och när hon kommer har hon ett armband med sig, ger mig Alvedonen och sägeratt vi ttyvärr blir inlagda.
Jaha får jag ur mig kollar på henne och frågar sedan om proverna, det ville hon inte ta med mig utan doktorn skulle komma så fort som möjligt, säger bara att det kändes som miljoner år.

Han började med att han var väldigt dålig hans sänka ligger på över 200 och har väldigt höga vita blodkroppar, imorgon ska det göras ett ultraljud på hans njurar mm och just nu har han med största sannolikhet njurbäckeninflamation och ska ha antibiotika intravenöst, och inte för att det räcker så har han bajsat blod flera gånger sedan vi kom upp.
Gör verkligen ont i mamma hjärtat att se honom såhär dålig min lille kille, måtte han snart bli frisk!

Ovido - Quiz & Flashcards