Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Belinda Larsson - 12 januari 2014 22:49

Vill tacka en underbar vän som verkligen funnits till 200% nu när Milton blev så dålig.
Hon gör lyssnat på mig dygnet runt, stöttat och peppat och muntra upp mig när jag behövt det som mest.
Kom även upp på sjukhuset med present till Milton och gjorde oss lite sällskap:)
Självklart finns hon där alltid annars med men det är i dessa situationer man verkligen märker.
Jag hoppas du också vet var du har mig oavsett tid på dygnet ?

Tack för att du finns Angeline ?

Av Belinda Larsson - 12 januari 2014 20:24

Alla vet vi att det inte är kul att vara sjuk.
Måste det då bli tio gånger värre när man ska tvingas i denna roliga kåvepenin 3 gånger om dagen!!!
Hur jävla svårt kan de vara att göra medicin som iaf är drickbart eller så att det blir en liten rump tablett???!!!

Ja blir irriterad n är jag tycker att det räcker, är det inte tillräckligt att ha behövt ligga inlagd på sjukhus och blivit stucken varje dag, nu ska han behöva dricka detta rävpiss i 10 hela dagar, ja nu är det bara nio men ändå!!!

Är inte bara mina barn jag tycker synd om här det är alla som ska behöva utsättas för denna roliga smörja, nää fyy för...

Av Belinda Larsson - 12 januari 2014 18:13

Idag är ingen vanlig dag för det är Miltons födelsedag:)


Vår underbara lille stora kämpe, vad du fått genomgå under dina fyra år, så många sjukhus besök och hinder som kommit i din väg från att få vara en helt vanlig fyra åring.

Ja att du haft det lätt ka väl ingen påstå att du haft och många gånger undrar jag hur mycket du ska klara av,finns även många gånger jag undrar hur du tänker och hur du känner på livet

Beundrar dig och din styra så mycket, att du fortfarande kan vara denna glada busiga kille som är du trots allt.


Du och dina syskon är det bästa som hänt oss och vi skulle aldrig för en sekund bytta bort det mot något, ni är vårt  allt<3


   






Ovido - Quiz & Flashcards