Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Belinda Larsson - 31 januari 2014 23:20

Idag började vi morgonen i tvättstugan, hade bokat den för att få bort all tvätt och det fick vi, för ett tag iaf:p
Här hemma kan absolut inte vår tvättkorg vara tom.

Sedan har vi mest bara myst och när Milian vilade fick Mio och Milton gå ut själva en stund på baksidan och leka i snön.
Det kändes fruktansvärt när jag stängde dörren om dom medan dom vinkade med världens största leende sedan satt jag bänkad vid fönstret hela tiden för att se dom, hade det även öppet för att göra dom.
Men det gick så bra så, först kom Milton och efter en stund Mio som ville fortsätta leka lite till:)

Vid två var det dags att åka till praktiken för mig, min första kväll men efter ett tag kom man in i det med och skoj var det:)
Avslutade med en smarrig räckmacka:)

Nu är jag hemma och ska snart krypa ner i sängen.

Tack världens bästa mormor som pratade med mig hela vägen hem:) ???

Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards