Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Belinda Larsson - 29 januari 2014 20:08

Hur är det då här idag, aja dom flesta är väl trötta på att läsa om sjuka barn nu och mitt gnäll, fast tycker egentligen inte jag gnäller för jag skriver bara som det är.

Ja Milian är fortfarande dålig här hemma och har istort sätt legat hela dagen och sovit eller kollat film, mot eftermiddagen har han varit uppe lite och busat med bröderna annars mest lugnt tempo och myst.
Han är väldigt rosslig än, men samtidigt känns det lite som han kan hosta rätt slemmet, men behöver fortfarande sina inhalation tätt, och hade lite förhöjning nu mot kvällen.
Men vi hoppas det vänder snart.

Mios feber verkar iaf vara borta, iaf inte haft någon när vi kollat.

Var iväg ett ärende idag och det gick väldigt bra, fick reda på endel jag själv inte tänkt på:)

Sen var jag på apoteket för att fylla på lite bland barnens mediciner och efter ett tag när hon tryckt i vad som ska hämtas säger hon att jag får gå till en annan kassa eftersom hon bara har en snabb kassa, jaha så fick stå i en annan kassa sedan och vänta innan jag fick hjälp igen.
Blir lite irriterad eftersom det absolut inte finns någon information alls om detta!!!


Trevlig kväll!!!...

Ovido - Quiz & Flashcards